Powrót do realizacji
Cyfrowe rozwiązania do zaangażowania pacjentów
Powrót do realizacji
Klient
CipherHealth
Branża
Opieka zdrowotna
Produkt
Aplikacja webowa
Aplikacja mobilna
Data
2015-2016
Umiejętności
Ruby on Rails
GraphQL
SQL
TDD & QA
CipherHealth to firma programistyczna, która dostarcza usługi i oprogramowanie do ponad 500 placówek medycznych w USA. Od 2009 roku CipherHealth buduje i wspiera system dostarczania opieki zdrowotnej przyszłości, łącząc dostawców, pacjentów i opiekunów poprzez skalowalne, elastyczne i wielokanałowe środki komunikacji. Pomaga systemom opieki zdrowotnej lepiej rozumieć każdego pacjenta oraz zapewnia, że wszystkie komunikaty są spersonalizowane, istotne, oparte na danych i umożliwiające podjęcie działań.
Wyzwanie klienta pojawiło się w 2015 roku w czasie intensywnej ekspansji usług i rosnących wymagań dotyczących ich istniejącego oprogramowania. CipherHealth napotkało trudności związane z brakiem wystarczającej wiedzy i efektywności w swojej podstawowej technologii, czyli Ruby on Rails.
Rosnąca liczba klientów oraz szybko zmieniające się wymagania wymusiły dynamiczne rozszerzenie zespołu programistycznego. Biorąc pod uwagę specjalizację 2N w rozwijaniu aplikacji legacy napisanych w Ruby on Rails, już po kilku pierwszych rozmowach stało się jasne, że możemy dostarczyć klientowi poszukiwaną wartość. Wyzwania dla 2N obejmowały dużą bazę kodu, zespół podzielony na kilka mniejszych grup zadaniowych, pracę w różnych strefach czasowych oraz nietypowy stos technologiczny.
Początkowa analiza kodu ujawniła trudności, z którymi musieliśmy się zmierzyć:
Dodaliśmy nowe funkcjonalności do systemu, zarówno w istniejących modułach, jak i w zupełnie nowych.
Podczas realizacji licznych zadań zidentyfikowaliśmy luki w pokryciu kodu testami. W miarę pracy nad tymi elementami kodu dodawaliśmy odpowiednie testy, co pozwoliło zwiększyć poziom pokrycia testami.
Zaktualizowaliśmy architekturę wybranych części aplikacji, dostosowując ją do aktualnych wytycznych biznesowych.
Po otrzymaniu sygnałów o problemach komunikacyjnych między zespołem deweloperów pracujących nad aplikacją mobilną a zespołem backendowym, zidentyfikowaliśmy brak spójnej i aktualnej dokumentacji zmian API jako główne źródło problemu. Po jego rozpoznaniu wdrożyliśmy narzędzie automatyzujące proces dokumentacji API na podstawie napisanych testów. To rozwiązanie nie tylko wyeliminowało wspomniany problem, ale także zwiększyło jakość testów API.
Wszystkie nasze działania były realizowane z odpowiednią przejrzystością, co ułatwiło współpracę zespołu zarządzającego klienta z nami jako podwykonawcą oraz koordynowanie całego zespołu podwykonawców i wewnętrznych programistów.
Kluczowe wartości dla klienta wynikające ze współpracy z 2N obejmowały szybkie i efektywne znalezienie odpowiednich programistów zdolnych do dołączenia do istniejącego zespołu i dostarczania wartości biznesowej w jak najkrótszym czasie. Minimalizacja czasu potrzebnego na poszukiwanie programistów, a także weryfikacja nie tylko ich umiejętności technicznych, ale i kompetencji miękkich, pozwoliła CipherHealth szybko dostarczać nowe funkcjonalności klientom, zdobywając przewagę nad konkurencją.